Sunday, January 9, 2011

y, y, y???

confius..
hehehe..sbnrnye saya pn xtau nape terlintas kat at nie nak buat blog nie..xpernah pk pun nak de blog sendiri nie..
p tahla, saya pun xpaham..
y, y, y??? hihi..

blog???
selalu dengar ayat tu kat mulut member2..
dorang slalu citer sal blog n slalu jugak suruh saya jengok blog dorang..
urm, bez ke eh de blog nie??
saya slalu gak r pk bende tuh..hehe, tah papekan (koya je ayat..) n skunk saya dah berjaya create dis blog..
tp y, y, y????
adakah saya bosan , jelus dengan crite-crite member or pe eh?? 
stil confius..hakhak, pape je..


big2 thanks kat member-member yang ajar saya create dis..hehe..tanpa korang, saya xderrr kat sini...(".)
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...