Thursday, February 3, 2011

Misi n saya..

hehe, masih segar kat memori nie..
kalau dulu r (time kecik2),
kalau sape-sape je tanya, pe cita-cita saya??
mesti saya jawab cikgu or polis..
nape mereka???

cikgu, cikgu, cikgu..
cikgu,
orang yang paling saya kagumi suatu ketika dulu..
pe yang disuruh cikgu, mesti saya buat walaupun kadang-kadang perkara tu tak masuk dek akal..
n semua kata-kata mereka saya percaya..lebih dari kata-kata famili (fuhh, memang tahap giler time tuh..percaya orang lain dari famili sendiri..hehe)

nie r, cite yang paling diminati zaman dulu kala..
polis,
yang nie susah skit nak cakap..
nape saya minat??
myb coz terlebih tengok cite "Gerak Khas"..
Inspektor Mazlan dan Inspektor Aleeza, 
hehe, watak fav saya tuh lam cita nie..
tapi, tu dulu r..
skunk, tak lagi..tv pun dah jarang tengok..

skunk???
uishhhh, melencong jauh dari cita-cita asal..
now, dah melekat kat kolej nie..
"KOLEJ KEJURURAWATAN KUBANG KERIAN"
tengok dari nama kolej tu pun, mesti korang dah leh agak kn, pe yang bakal saya tempuhi tahun depan..
misi, jururawat or nurse ???
huhu..misi2

urm, sesuai ke dengan saya erk..
kalau dulu, misi la yang paling saya benci..
leh dikatakan dari atas sampai bawah..
bermula dari style pakaian, warna uniform, keje die n sumela..
sangat-sangat tak suke..
p skunk, dah terjebak..
dah tak leh lari..
terpaksa taruk minat..
tapi skunk???
minat dah ke???
tahla..
susah nak cakap..hehe



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...