Wednesday, March 2, 2011

Cik Kadir Punye Besday..

huhu..hari nie, tanggal nie n detik nie (2/3/2011) ialah cik kadir punye besday..
spe cik kadir???
hehe, 2 panggilan tuk ayah saya (Kadir Salleh)..insan yang banyak berjasa pada saya sejak saya dalam kandungan lagi sehingga saya dah besar skunk..huhu, dah jadi anak dara pun nie..tanpa die, maka takdela saya kat dunia nie..
pe yang saya inginkan hari ini?????/

haa, nielaa..ayah saya yang tercinta dengan cucunye, arash zafran...
huhu, kalaula bleh.... teringin sangat nak belikan kek, n sambut besday sama-sama dengan ayah walaupun dah tahu ayah paling benci sambutan hari jadi..
sebabnya???
huhu, tahla..die je tau..tapi katanye, semua tu tak penting..dahulukan yang lebih penting..
pape pun, saya respect kata-kata ayah..

buat ayah, selamat ri lahir yang ke-56 dari anakanda tercinta..sayang sgt3 n giler3 kat ayah..huhu
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...