Friday, March 4, 2011

Crite Lelaki & Perempuan..

hehe..
tiba-tiba tergerak nak post en3 nie..
lelaki & perempuan..
aiiii, plik sungguh kan..
kenapa eh???
tadi time duk lam bas (otw balik umah), saya jenguk2la kat luar..

jenguk2 luar bas..hehe

nak tengok keindahan alam ciptaan Tuhan katakan..
p lain pulak yg saya nampak..
jom layannn..
insiden 1 :
saya nampak sepasang suami isteri keluar dari bas..si suami jalan kat depan, langsung tak hiraukan isteri yang kat belakang...isteri jauh ketinggalan..bawak plak barang2 berat..
uisshh, kesian kan..

insiden 2, 3, 4, 5 n seterusnya :
saya nampak pasangan2 couple..jalan seiringan, bleh plak pegang2 tangan..aiii, bukan main mesra..

huhu...asal eh??
time couplekan, sumenye bek, sumenye indah...lelaki mak oiii, punyela bek..pijak semut pun xmati...
p bile dah kawin, len lak jadinye..lelaki kebanyakannya langsung xhiraukan isteri..biarkan isteri terkontang-kanting..

uisshhh, pelik nie..

hubungan couple yang belum tentunya ke jinjang pelamin, buleh plak pegang2, n mesra2..siap berkasih sayang tanpa segan silu depan khalayak ramai n langsung xingat mane baik, mane haram..
p bile dah kawin tuu, dah de ikatan yang sah..tak plak tunjukkan kasih sayang tuu..masing-masing buat hal sendiri..

keconfiusan melanda...
mane yang patutnye mesra nie, time couple ke time kawin..huhu, dunia2...


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...