Wednesday, March 9, 2011

Dia, Cik Nacra

urm..
tetiba hari nie, saat nie n detik nie, saya rase nak crite sal budak nie..
cik nacra???
mesti de yang tertanya-tanya, siapa diakan..
hehe..
dia nie, tah budak datang dari mane tah..(saje buat2 tak tahu)
terjumpa dia nie dekat wad Puteri (time tengah praktikal)..
terus sayang dan terus anggap dia cam ahli keluarga..
tarikh dan hari??
saya sendiri tak ingat pun, tapi dia yang ingatkan saya..hehe
Sabtu, 17 April 2010..
kalau nak tahu, dia sanggup p belek buku kedatangan kat wad (aii, buat saya tergaru lagi), semata-mata nak cari tarikh nie yang bagi saya takla penting sangat kerana yang lebih penting saya dah pun kenal dengan dia..

Tentang Dia...
  1. Memiliki nama yang unik..uisshh, ape x nye..tengokla name dia..Siti Nasirah Nasiron (unik kan, seunik dirinya..) saya suka dia pun, mungkin disebabkan nama dia kerana kalau nak dibandingkan dengan perkara lain, semuanya saya tak berkenan..haha, main2 je..
  2. Berasal dari segamat, johor dan lahir pada 9 sept 1991..(tahun nie, masuk 20-an dah) tapi perangai stil budak, tak macam kakak ye yang nie..hehe
  3. Sikapnya yang dikenalpasti : urm..suka merajuk, suka dipujuk n panas baran..aiiiii, pelik kan..camnela stil leh sayang kat budak nie..hihi..
  4. Perkara yang buat saya suka tentang dia..
pic bersama dia..

-slalu buat saya tergaru ( lam kata lain, terharula..)
-slalu amik berat tentang saya..( kesihatan saya, masalah saya n sumela..) dia je yang slalu kisah..
-slalu buat saya rase macam-macam..sedih, bersalah,geram, epi n macam2la kecuali marah..saya takleh pun nak marah dia..kenapa tu, saya sendiri pun tak tahu cakap..
-slalu bagi kata-kata semangat kat saya yang memang sejak azali lemah semangat..hehe
-slalu cakap sayang saya..
-slalu "mengajing" kat saya..uisshhh, pendekla, jahatla, sore cam semutla...aii, banyakla..nak marah pun takleh, sayang katakan..hehe
-dan yang paling saya suka ialah bila cakap dengan dia..pasti lenguh otot2 kat muka nie duk gelak..

p/s :  buat cik nacra, tq slalu buat "kak kim" epi..sayang sangat2 kat dia taw..hehe

    ♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

    2 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...