Wednesday, March 9, 2011

Syoknye Cuti..

uishh, tak sangka hari nie dah hari ke-7 saya habiskan cuti kat rumah..
sok dah nak kena kembali kat kolej tercinta..
urm, tercinta ke???
takla jugak..
kerana sedikit sebanyak dah macam penjara buat saya...(aisshh, banyak sangat peraturannye)
urm, berbalik pada title saya.....
cuti???
memang tak pernah cukup bagi saya..
kalau boleh, nak je cuti seumur hidup..
duk umah n habiskan masa bersama-sama famili je..(tapi, bleh ke??)
haha..rasenye, takkan jadi kott..
cuti kali nie, takla bez mane..
bor kita je yang cutikan..adik2, stil sekolah (lom masenye cuti..) ahli keluarga len, sibuk dengan keje..kawan2 lagi r..
kadang-kadang terfikirla jugak, asal kolej saya tu pelik..slalu bagi cuti yang tak sama dengan orang lain..
aiiiii, geramla jugak..
p macam mane skali pun, bersyukur jugakla..dapat jugak balikkan..jupe famili lagi..hehe
kat bawah nie, aktiviti harian saya sepanjang cuti nie..

meon9kan diri..



m'gemukkan diri..




menidurkan diri..hehe


haha..pe laa saya niekan, tak payah cite pun takpe kan..rasenye semua orang buat aktiviti tu..


dan nie plak , tugas saya kat umah..
chef zaiey..hehe

jadi chef sepenuh mase..
keje nie pun saya buat memandangkan mak yang tak bape nak sihat.. (asyik batuk2 je)
kesian plak kalau biarkan dia buat keje (anak solehahla katakan..) hihi
masak??
uisshh, pandai ke saya..
men hentam je, blehla sikit2..

urm, nie lak keje saya bila petang..
men dengan budak nie..
comel saya..
cute n comel sesangat..
comel

dan nie jugak..
bersama-sama ayah n abang, bagi kambing makan..
hehe..pengalaman berharga tuhh..bagi kambing hisap susu..kih3

kayla, terpakse stop kat sini..
banyak kerja len yang menanti..t sambung balik deh..hehe
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

6 comments:

  1. wah.. pandai memasak. Bagus tu bagus. Jangan malas2 nak balik kolej ye. Ilmu bukan mudah untuk dicari. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tq miss tira atas nasihatnye..

    ReplyDelete
  3. pndai msak...
    sye pun da kne blik ostel..cti kjap je

    ReplyDelete
  4. huhu..ye dah..xpuaskan duk umah..

    ReplyDelete
  5. yea dop cik zaidah masak ni..
    mcm xcaya je..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...