Friday, April 8, 2011

Aku Seorang Jutawan..

salam..
urm,
seperti biasa setiap kali saya m'on9kan diri, sayakan periksa my shout box..
dan kali nie, saya terbaca mesej nie dari MyMye, " Senang2 Jom Join segmen pertama MyMye, http://hidupdaku.blogspot.com/2011/04/first-segmen-by-mymye-mymya.html "




hehe..saya pun joinlaa..


AKU SEORANG JUTAWAN..
urm, agak rumit tajuk nie..
saya sendiri pun tak pernah terfikir bleh jadi seorang jutawan..(bleh ke eh)
tapi kalau tolla, benda tu jadilakan..dengan izin yang Maha Esa,

  1. perkara pertama yang saya buat ialah, menggembirakan kedua ibubapa saya.kerana yang tu je, bermain kat minda saya skunk..dan kalau bleh, saya nak menunaikan haji bersama mereka ..
  2. ke-2, saya nak dirikan sebuah masjid dengan duit tuu (huhu, jangan salah faham plak, bukan kahwin eh..)
  3. ke-3, saya nak dirikan sebuah rumah kebajikan terutama untuk orang yang tua dan kurang upaya..motifnye, saya nak kebajikan mereka terjaga..bukan dipermain-mainkan (ce wahhh)
  4. ke-4, mungkin yang nie..sayakan buat untuk diri saya sendiri..mendalami ilmu secukupnya terutama ilmu agama yang rasanye belum cukup lengkap dalam diri ini..huhu
  5. dan yang terakhir, saya kan buat orang disekeliling saya suka, bangga dan gembira dengan saya..saya takkan buat mereka sedih, marah atau benci kat saya..
huhu, insyaallah kalau diizinkan Tuhan...doa2kan


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

4 comments:

  1. waaa..bile da jadi jutawan, boleh la belanja kn.?kn3.?hee. :)

    ReplyDelete
  2. @memel
    hehe..leh2..mai kb, t sy blnje aiskrim erk..haha

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan...^__^
    semoga sudi berkawan dgn kita...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...