Tuesday, April 19, 2011

Appendix ??? oh, tidakkkk !!!!

salam..
appendix ??? oh, tidakkkk !!!!
sesuatu yang sangat sukar dipercayai..
huhu, betul ke cakap Doktor Nasri tuu eh..
ataupun die juz main2kan saya..

nak tahu lebih lanjut???
ikuti perbualan nie...

17/4/2011..
dis insiden berlaku kat minor OT di ENT klinik, selepas selesai prosedur ear toilet..

Dr :  zaidah?? (sambil mate tertumpu kat name tag saya)
        urm, awak tau tak zaidah nie, orang arab panggil pe??
Saya : tak..
Dr : zaidah nie appendix kut bahasa arab..betulla...tak caya ke??
Saya : juz tersenyum dan trus geleng2 kepala..
Dr : betul, tak caya tanya orang arab..(sambil berlalu uruskan patient yang lain)
MA : Dr 2 pernah kerja kat arab..betul kot ye cakap..hehe (die gelak)
Saya : takla, maksud nama saya lain..
MA : betul.... (sambil mate menengok kawan saya punye name tag)
         Wan Nurzatul Huda??? hah, kalu yang nie, buah pinggang..hihi (gelak nakal)

19/4/2011
Dr : hah, zaidah..dah cari ke maksudnye?? appendix kan??
Saya : takla Dr.. maksud nama saya "kelebihan"..
Dr : laa, betulla tu..appendix tu, lebihla..kat situ r kelebihan awak..hehe
Saya : tak..(sambil lam hati, "de ke patut, cakap orang camtu")
Dr : betul..slalu dengar orang arab sebut zaiidahhhh bile cakap sal appendix..(sambil ketawa dengan MA)
Saya : geleng kepala, buat2 tak puas hati..

uishh, leh caye ke eh?? appendix??? tak pernah2 pun saya dengar..pelik2..tapi bila ingat balik insiden nie, klaka pun de..suka tengok Dr. tuu senyum.. swit je..hehe (gatal)


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

2 comments:

  1. oitt...! DR mane tu... ? aku ase dr nasri yg paling suke buat lawak....
    xpon DR hasmee...mane satu er. . ?? (kalu DR nasri tu i da cop . .!!) kahkahkah :P

    ReplyDelete
  2. MiZz Diyaa : hehe..Dr nasrila..dengan MA azizi..syik bt lawak je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...