Sunday, April 17, 2011

Saya & Mereka..

Tarikh : 15/4/201..
Masa : 4.30-6.00 PM..
Lokasi : Pizza Heaven (MFC)..
Agenda : Sambut my bornda..
Yang dirai : of coz la Cik Zaiey, saya sendiri..hehe..
Aktiviti : M' ngokngek bersama-sama..

dan kat bawah nie, pic yang sempat diambil..hehe, jom kelih (atau lam bahasa standardnye jom tengok) hehe

< Epi Time Bersama Mereka >

kek nie?? dorang yang belikan...comel kan?? hu3, rase pun leh tahan..
nie lak cik zaiey dengan kek n hadiahnye...suke sesangat

die lagi...

peace no war !!! hak2

kami yang memenuhi MFC...

kami lagi...
 dan yang nie acara suap menyuap kek dari kami..

aaaaa..terima suapan dari Cik Jita

suapan pertama dari saya ke mulut Cik Daa..

yang nie, ke-2..uishh, tengok tuhh.. Cik Maa yang disuap, lain yang excited..mate pun sampai jadi pejam

kek masuk ke mulut Cik Jaa

Cik Hawa lak..

Cik Zaa turn..yea hah, jauh nie !!! (try jugak)

ke mulut Cik Jita..

Cik Aini turn..

dan yang terakhir ke mulut Cik  yang tak bape nak ayu..(haha, Cik Ayu la)


dan nie..gara-gara tak cukup kek, jari pun digigit..hehe, men2 je


ngokngek dari kami..
hehe..tu jelaa..

p/s : Cik Zaiey sangat2 epi bila bersama kamu semua.. tq banyak2.. luv u all (",)



Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...