Friday, May 20, 2011

Macho eh ??? Oh, tidak !!! huhu

Salam.
huhu..makin hari, makin banyak benda pelik yang aku dengar..
benda yang langsung tak masuk dek akal..
mane tak nye, ade ke patut aku yang manis nie (haha, perasaan skali skala), dikatakan macho oleh mereka-mereka di sini..

huhu, tah ape yang berada dalam fikiran dorang..
aku yang dengar pun pening dibuatnye..

urm, memang tak dinafikan r..
aku nie jenis yang simple, tak cam perempuan-perempuan lain..
tak pandai bergaya, tak suke mekap2, n tak pandai macam-macamla..
tapii yang peliknye, asal lak tiba-tiba cakap aku macho..
huhu, klakala wehhh..

dan kat bawah, antara ayat yang mereka cakapkan kat aku (stakat yang aku ingatla).huhu

"eh, dah..aku suke r tengok mu..gaya mu, macho r..cara mu cakap, pakaian mu dan lebih-lebih lagi bile mu men idun mu tu...suka r"

"kim, kim tau tak???? kalu kim jadi lelaki kan, kim kan jadi lelaki yang paling manis, paling macho kat kolej nie..mesti ramai yang berkenan"

"kim, kim de pakwe tak?? kalau takde, kite couple dua nak.. ____ dah lama sukakan kim.."

n banyak lagi r..tak sanggup nak taip dah..huhu
pelik kan..
aisshhhh !!!

aku ke, or dorang yang pelik..
oh, tidakkk..
i'm normal kay...

p/s : dah @ kim tuu, name panggilan aku..

Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...