Sunday, May 22, 2011

Pelik??

Salam..
macam biase seperti selalu ( aikk, plik je bunyinye..hehe, pape jelaa)
mengokngek lagi bersama member-member..
dan kali nie,
tetibe terlintas kat fikiran aku, nak dieorang cerita pasal aku sepanjang dorang kenal aku...
hihi..dalam kata lain, perkara yang dieorang perasan pasal akula..
kuingatkan biase2 je feedbacknye, tapi agak luar biase je dengarnye..haha
layan.........

kata mereka..aku nie, ________


pelik???

1. suka sangat dengan warna hijau.. bosan dorang tengok tempat aku, semua hijau je bendenye..cadar, selimut, pakaian, barang-barang kat bilik n semuala.. takde warna lain dah ke..sampaikan katak dan ulat bulu pun leh suka..ishh

2. cerewet pasal makanan.. tak boleh makan nie, tak boleh makan tuuu..
nie dorang listkan makanan yang aku tak suke..
- susu & soya..
- sayur-sayuran
- ikan
- budu
- bubur or makanan yang dikire lembik..- budu

3. suka men2.. kadang-kadang, tak leh nak beza, aku tengah sies ke, marah ke, bergurau ke, sedih ke..aku tetap dengan muke aku yang slamber derr..hehe

4. plik.. nampak kat luar, lembut je, sopan santun, baik n bla3.. padahal, keras orangnye..

5. mempunyai gaya yang melampau yang dorang sendiri tak tahu kenapa mesti ramai yang suke aku..
- cara jalan yang pelik, tak seperti orang len..
- pemakaian yang simple..
- senyuman yang pelik (sengit sebelah)..dan nie yang buat mereka tak paham kenapa stil de orang cakap aku manis..
- bile cakap je, mesti kening terangkat..tah pape, buat-buat eh..
- suka buat lawak bodo..
- dan yang paling dorang tak leh blah, gaya aku yang suke tenyeh hidung sampaikan ramai yang cakap aku nie macho..perempuan weii, lau lelaki lain r..

6. suara halus dan slow giler..tak macam tuannya..gelak pun cam budak2 je..eiiii

7. suka mengalah, dan mudah percaya kat orang walaupun slalu kena tipu..

8. tidur dengan gaya yang pelik..hehe, yang nie aku tak leh nak cakap..tapi korang paham2 jelaa, kiutt kot...haha

hah, tu jelaa..sebenarnye banyak lagi..tapi malu nak citer..pape pun, tq kat dorang coz amik berat tentang aku (tahu semua tantang aku) hehe..kire de jugakla yang memahami aku kan..bgus2..

Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...