Wednesday, May 11, 2011

Surgical Ohh Surgical...

salam..
huhu..
kalau diikutkan jadual, aku sepatutnye dah habis exam pun hari ini..
dah leh enjoy dan dah leh tutup buku..
tapi gara-gara paper "surgical nursing v" yang bocor, terpaksalah aku memerah otak balik isnin nie..
aishhh..

surgical ohh surgical..
kenapala ko boleh bocor awal sangat..
kenapa ko tak bleh tunggu aku??? sehari je lagi..
ko tahu tak perasaan aku time tuu..
time member datang ketuk pintu bilik aku dan menyatakan  " exam ri nie batal"..
bayangkan ape yang aku rase????
bagaimana semangatnye aku tuk amik exam pagi tuu..
dengan uniform yang dah lengkap dan tunggu mase je nak ke bilik exam..
tapi akhirnye, kesedihan yang aku terima..
Tuhan je tahu bagaimana aku rase,
marah, geram, sedih, sakit hati, semua de..bercampur aduk macam ABC..

pe tak nye, aku sanggup bersekam mata tuk study paper tuu sampai kul bape pagi tah..
dan pagi tuu, aku gagahkan mata plak tuk sambung balik study..aiii, letihnye mata nie tak terkata..
tapi aku kuatkan diri aku jugak..
surgical punye pasal...
dan akhirnye, exam tuu batal !!!
aku????

geram !!

marah !!

dan sedih pun de !!! isk3   

 tapi pe boleh buatkan..
dah tertulis takde exam hari tuu..
pape pun, aku trime..
bak kata member aku, pape pun reaksi kita, bende tuu tetap tak berubah..
batal tetap batal..hehe

p/s : moge  ade hikmah di sebalik kejadian nie..


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...