Saturday, June 11, 2011

aishhh..bola, bola, bola..

Assalamualaikum.
huhu, bola3..




pening aku bila teringatkannye..

malam nie je, porak perande rumah ku jadinye..
mane tak nye, bolanye lom main lagi..
tapi penonton2nye (ayah, abang n adik ) dah tercegat depan tv 2..
lepas 2, jerit-jerit n siap lompat2 lagi..
uishh, bukan men..
cam sarkas dah rumah nie dibuat mereka..
huhu, bola je kot..
ilek rrrr..

aku nie jugak yang terlopongnye..
dahla tak minat bola, terpakse plak tengok reaksi dorang yang tah pape..
aisshhh, bola3..

pape pun, tahniahla kat pasukan ganu yang telah menang..
pasukan yang telah buat famili n rakan-rakan aku bangga n epi jadi orang ganu..
aku jugakla takde perasaannye..
name je, orang ganu..
tapi tak sokong pun game tuuu..
tak minatla katakan..

tapikan, nape aku tak minat eh??
haha..tahla, aku sendiri takde jawapan..
yang pasti, aku tak minat bola..
tak minat kay...


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

1 comment:

  1. besa r 2 org pempuankn....kurang ngan bola nih,,,hehehe,,,,per2 pon sabor jela yerk.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...