Sunday, June 12, 2011

Lihat, Fikir & Ketawa part 2

Assalamualaikum..
hihi, cont dengan part 2..


urm, bila nengok pic nie..apa korang fikir?? anak sapola nie kan..hihi

bila kucing mula berangan nak bawak kereta.. uisshhh, kesian !!

" ada rupa garfield tak??
hah, tak de korang cakap??? lenguh taw aku buat muka camni, ingat senang ke weii..huhu"


niela jadinya bile kantoi tertangkap dek curi barang orang.. aishh, macam2 alasan..


"asalla bengong sangat awek ku nie..aku nak tidola wei, yang hang p kol time nie buat pe, hah??"


eh2, ramai yang nengok kitalaa...
"hye, there..peewittt3 !!! "


taktik2 lama yang digunakan oleh kucing untuk mencuri..
dun try dis at home !!
naye nanti..


"pe plak promote makanan sihatnye, aku nak ajar cara potong carrot la weii..
apa punye bangangla budak  nihh.."


nie sambungan cerita jangan pandang belakang congkak..
tapi diubah tajuknya,  "jangan pandang belakang, de hantu la weii!!"
jadi, sama2la kita focus depan baik memandu atau bila berdepan dengan musuh..


"come kan gigi gue??  hah, pe???
nak jugak.. ala, guna jelaa colgate.. grenti gigi bersih n putih berseri macam gue nie..
tu pun nak kena bagitau ke.."
haha..
kayla..nanti kalau rajin, sambung part 3 plak..


p/s : credit to ala canggung tuk picture2 nie..




Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...