Friday, June 24, 2011

Uitttt, biar betikk !!!

Assalamualaikum.
alhamdulillah..
masih diberi kesempatan lagi untuk menulis en3 pagi nie.. hihi..
hari nie, sehari lagi tuk abiskan mase kat umah..
dan sok, nak kene ucapkan babai dah kat umah nie..

huhu, tata titi tutu...

uittt, biar betikk !!!
2 minggu cuti, rase tol2 kejap je..
betapa cepatnye mase berlalu eh..
dan sok nak kene balik kolej tercinta dah..
mulakan sem baru...

balik kolej???
biase kn,
kalu kite dengar perkataan balik tuu, mesti tergambar kegembiraan kat wajah tuu..
nak balik katakan..
nak2, kalu balik kampung..
grenti semua bersorak rrr..
dapat lak, cuti yang panjang..
lagi rrr hepinye..

tapi, 
bila sebut je nak balik kolej , balik asrama, 
takkan adanya ke'hepi' an tuhh..
yang de, cuma perasaan sedih dan perasaan ingin memberontak tak nak balik !!

pape pun, kene jugak balik..
huhu, nape besokk !!!
tak moo3...

p/s : hihi..tak cakap kat sape2 eh, kat batang hidung sendiri nie hah..

Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

2 comments:

  1. balik2

    kolej sdg menunggu tu
    eheheheh

    ReplyDelete
  2. hu3,masing2 sume sebuk nk balik kolej da...cuti da nk abes..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...