Wednesday, July 6, 2011

aiiiii, pe nak jadi nihh !!!

Assalamualaikum.
kali nie nak cakap sal masalah pelajar2 skunk.
aku sendiri perhatikan, ramai yang tak serius mase study..
kite2 niekan,
bile start je kelas,
bile start je pembelajaran,
bile start je nengok muke lecturer, 
arghh, mule r jadi ngantoknye..
kalu kelas petang tuu kire ok la, letih katakan..
nie baru je kelas nak mula,
pagi lagi kot, 
dah menguap cam kerbau jadinye..

nie hah, tengok!! ish3..
urm, tak abis ngan menguap,
de plak yang tak segan2 tidur..



depan lecturer tuhh..
takde perasaan hormat langsung..
ingat kelas nie ape, bilik tidur ke hah.??
ish3..pelik kan??
time majlis2 ilmu je, ramai yang mengantuk,
bosan,
letih,
n banyak lagi r..
macam2 alasan dorang bagi..

tapi, 
bile pi bersenang2, 
cam tengok konsert ke, jalan2 kat luar ke, n pape jelaa..
bleh plak dorang bersekang mate..
tak tidur pun takpe..
janji hepi..

aiiiii, pe nak jadi dengan manusia sekarang..
bile nak berubah daa..

hihi..
aku tak kata kat sape2 eh..
tapi kat diri aku sendiri..
start je kelas, 
start la mulut nie buat hal..
mulalah die nie nak menguapnye...
mate plak, 
tak puas2 buka katup, buka katup..
dan akhirnye, terlelap jugak akhirnye..
tak kire seat depan, or belakang..
aissshh, teruk2..

p/s : dun tiru2 ehh..hihi

Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...