Friday, July 8, 2011

Kawan..

K.A.W.A.N ???
pe tuh???
jom bace..

kawan tu bkn mcm main FUTSAL eh,
mula-mula kejar.. 
tapi bile dah dapat,
main sepak je.. 


kawan tu bkn mcm main SKATE eh,
mula-mula gosok..
lepas tu pijak..



kawan tu bkn mcm main RAGBI eh,
mula-mula tangkap..
dah dapat, tendang.. 




kawan tu bknnya mcm PAMPERS eh..
bila nak, beli..
tapi lepas pakai, buang merata-rata..


kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS eh,
waktu baru beli, slalu pakai..
nak menunjuk je kerjenye..
tapi bile dah jemu, gadai..



kawan tu bkn mcm PELANGI eh,
hari cerah takde..
hujan gerimis baru muncul.. 



kawan tu bkn mcm KERETA eh,
leh main tukar2..
rosak skit je,jual..
ambik kereta baru.. 



kawan tu bkn mcm CHIPSMORE eh,
kejap ade kejap takde..
ianya selalu ade..


kawan tu bkn mcm ATM eh, 
bila dah takde duit,
senang2 p kuarkan.. 



lagi..... 

kawan tu mcm ape erk???? 
hihi, pape jelaa..

tak kisah r kawan tuh camne, janji dorang slalu de tuk kite..
memang susah nak cari kawan yang tol2 bek, tol2 memahami kite, tol2 ade bile kite perlukan dorang n macam2 tol lagi r..
hihi, memang susah..

p syukur sangat2, 
dorang nih slalu de dengan aku..









walaupun slalu gaduh, slalu marah2,slalu masam muke, slalu tak puas hati..
tapi aku tak leh nafikan dorangla kawan baik aku..
kawan yang slalu buat aku epi, marah, nangis n sumela..hihi..
pape pun, kim sayang kamoo sume..


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

1 comment:

  1. kawan akan sentiasa bersama dgn kita, xkira masa susah atau senang.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...