Sunday, September 4, 2011

wah, beznye raye..

Assalamualaikum.
pejam celik, pejam celik..
ri nie dah masuk raye ke-6..
kejap jekan..

urm,
crite mengenai raye,
tahun nie merupakan raye yang paling bez buat aku..
aku dan famili..
walaupun hari raye ke-2 baru aku dapat berkumpul dengan semua ahli keluarga, tapi ia dah cukup buat aku gembira..
yelaa, pe taknye..
hari raye jelaa peluang kami tuk berkumpul ramai2..
coz masing2 sibuk dengan kerja dan tak berkesempatan tuk balik kampung..

dan raye kali nie,
aku cukup teruja dengan telatah anak2 buah aku,
yang dah besar dan banyak ragamnye..
umah aku yang biasanye sunyi sepi, bertukar jadi pasar..
bising siot..
tapi pape pun, cukup buat aku gembira..
hehe, jom kenal ngan dorang..

huh huh..
yang nie, anak buah aku yang 1st..
Arash Zafran atau an an..
cukup besar dan cukup sihat..hihi

nyum2..
yang nie lak, Zafran punye adik..anak buah aku yang ke-2..
Hakim Zikri..
pendiam dan baru pandai berjalan..

ensem x saye??
dan yang nie plak, buah hati pengarang jantung aku..
Lutfi Zaquan..
anak buah aku yang ke-3..


Lutfi bersame adik aku, zairul..

an an & ifa.. 

aikk, takkan pic budak je kot..mane pic raye yang len???haha, malas nak upload daa..


kayla, jari dah penat menggedix..
next time, membebel lagi...
daaa...



Bila jari menari,


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

2 comments:

  1. Hihihi. Gi rehatkan jari yg gediks tu. Selamat hari raya, adik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...