Monday, February 20, 2012

Alahai, Kuatnye Die Jelus..

Assalamualaikum.
hihi.. jelus??
sape yang jelus lak nih??
nie hah..
si hitam nihh..

 
 kucing kesayangan aku..

haha, tak sangka lak..
kucing pun de perasaan cam manusia..
jelus memanjang..haha

sejak aku buat balik Lulu tu kat umah, Hitam dah mule lain..
aikk, Lulu??? sape lak Lulu nie..


niela Lulu saya.. hihi, nak tahu lebih lanjut, klik sini.. --> sini

Hitam dah tak cam dulu..
panggil makan pun tak mo..
buat2 ngajuk bile nampak aku dengan Lulu..
kalau dulu, aku balik je dari mane2, mesti die berlari kat kaki aku..
manje2 dengan aku..
tapi sekarang, tak lagi dah..die buat hal die..
aku??
langsung ye tak layan..
haha..klaka jugak bile tengok die..

pernah skali tu, die cakar muke Lulu..
fuh, sib bek aku tengok..
kalau tak, kesian Lulu tu..
dahla still baby lagi..
makan n minum pun perlu aku suap..

ish, Hitam2..
ko dah besar laa, Lulu tu kecik lagi..
buat pe nak jelus2..
dua2 aku sayang r..

hihi..
nie wajah2 Hitam yang jelus..

 


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...