Tuesday, February 21, 2012

Kisah Benar

Assalamualaikum.
huhu, nie kisah benar.. sies aku tak tipu..
baru je berlaku tadi..
aku pun terkejut bila kucing tu bertindak naik atas aku punye badan..
jilat-jilat aku punye muka..
belum nih, tak pernah pun die buat camtu..
kalau lapar pun, die cume merengek2 je..
huhu..

MasyaAllah, hebatnye kuase Allah kan..

kucing tu dah sedarkan, dua perkara yang aku lom buat..
pertama, aku belum sembahyang zohor padahal dah lewat sangat.. dah 3 lebih kot.. balik je latihan kereta n moto tadi, aku trus tidur, sambil tak ingat dunia.. letihla katakan.. huhu

kedua, ye ingatkan aku akan tanggungjawab aku tuk bagi die n kucing2 lain makan..
urm, bagus nye kucing..

aku bangun je dari tidur, die syik ikut aku je..
sambil ke bilik air skali.. aku cakap kat mak..
mak pun puji die..

hihi, niela die..
Si Hitam..


p/s : banyak2 terime kasih kat binatang nih..

Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

5 comments:

  1. kucing antara kesayangan nabi kan?..

    eca pun ada kucing yg sgt2 lah bererti,dia datang rumah time tu penghujung ramadhan....tpi kucing tu dah takde.

    ReplyDelete
  2. ecadwinkyasha: a'a..huhu, msti sedihkn kucing tu dah xde..

    ReplyDelete
  3. Kucing memang ada instint yang kuat dengan owner dia ..

    Kucing-kucing akak pagi2 dah tendang pintu bilik sambil mengiau suruh akak bangun. Tak payah pakai alarm pun tak apa.

    ReplyDelete
  4. Errrrr..satu lagi nak cakap ...kucing ni super comel. Geram kat ekor dia tuh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...