Sunday, February 5, 2012

Lagi jalan2..

Assalamualaikum.
hehe, lagi jalan2..
tulaa yang slalu ku buat..
tiap2 hujung minggu, or tiap kali my driver (kakakku laa sape lagi..hihi) dapat cuti..
semalam sepetang kami kuar..
1st skali, jalan2 kat Terengganu Trade Centre (TTC)..
bez taw kat sini, ade festival pelamin dan rias pengantin 2011..
cantikk..hehe
nak tahu lebih lanjut, klik sini.. -->sini

urm,
lepas tu sambung perjalanan ke Taman Tamadun Islam (TTI)..


nie 1st time jejak kaki ke sane..
hehe, name je rakyat terengganukan tapi perginye tak..
nak dijadikan ceritakan, tahu ark kat situ aku jupe sape??



dan aku, entah nape ari tu berani sangat (biasenye pemalu je orangnye..hihi)
aku join die punye game..
dan nih hadiah yang aku dapat..






haha, hebat gak aku nihh (perasan sorang2)

abis game tuu, perut tibe2 lak lapar..
pe lagi, melantak r mee kari n air buah campur kat kedai air buah pior..
sedapp woo..
nak2, air buah campur..
siap de banyak layer lagi..
tapi sayang, lupe nak snap gambar..

kenyang je perut, sambung perjalanan ke Mydin Mall..
hajatnye nak cuci mate je, tapi melayang jugak duit merah aku..
hihi, tak sah jalan kalau tak beli barangkan..

dah puas jalan, kami pun balik r..
hehe, malamla jugak..
tapi sib bek r, parents aku tak marah.. 

kayla, dah puas membebel..
chow bedahhh !!



Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

0 jari menari..:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...