Wednesday, February 15, 2012

Tips Mengenal Diri Melalui Pengiraan Tarikh Lahir

Assalamualaikum.
ri nih, nak share satu tips nih yang aku petik dari

Dr.Fadzilah Kamsah..
aku sendiri dah try buat, memang de persamaan dengan aku..
sebijik lak tuhh..hihi
kalau korang nak cube, bole tengok bawah..
tapi jangan terlampauu percaye sangat kay..

Tips Mengenal Diri Melalui Pengiraan Tarikh Lahir..
1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh (yang nie aku punyelaa) : 13 04 1989

Kotak pertama: Jumlahkan nombor daripada hari.

1 + 3 = 4

Kotak pertama = 4

Kotak kedua: Campurkan kesemua nombor.

1 + 3 + 0 + 4 + 1 + 9 + 8 + 9 = 35

3 + 5 = 8

Kotak kedua = 8

Kotak ketiga : Kotak pertama + kotak kedua.

4 + 8 = 12

1 + 2 = 3

Kotak ketiga =  3

Dan nie yang aku dapat,

4 : Rajin
8 : Bisness
6 : Kemas (Cerewet)

p/s : "Maka anda sudah cerminkan diri anda, mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda akan menjadi seorang yang berguna. Cubalah! :) " --> pesanan dari beliau..hihi


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...