Friday, February 3, 2012

Tips Menjawab Telefon

Assalamualaikum.
nie nak share skit r, tips menjawab telefon..

Aloo..

rase2, ramai yang tak tahu nihh..
bila korang berdepan dengan situasi2 sebegini..
iaitu soalan2 yang korang rase tak masuk akal..
camne nak jawab..
hah, jom nengok..


Soalan: haloo, may i speak to bilaa please? 
Jawapan: maap.sini bukan balai polis. 

Soalan: aloo, siape di sana? 
Jawapan: ntah. saya kat sini, mane le saya tau 
sape kat sane.. 

Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak 
awak? 
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye 
saya. 

Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 
323? 
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh 
disambung,hanye boleh dicampur. 

Soalan: haloo, mak ade rumah? 
Jawapan: mak takde rumah, bapak ade..sebabnye rumah 
ni bapak yang beli. 

Soalan: haloo ina, buat ape tu? 
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak 
kat tepon ni.. 

Soalan: boleh saya bercakap ngan siti? 
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu 
memberikan 
perkhidmatannye... time kacih..

Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya 
nak bercakap dengannye. 
Jawapan: ikut suke ati mak mu je suruh..de mulut, panggil r sendiri

Soalan: halloo...bole saya tahu sini kat mane??
Jawapan: ye, haloo. pusat sakit mental disini. anda 
ingin mendaftar? 

Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya... 
Jawapan: maaf ye, ini bukan kaunter pertanyaan. 

Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412? 
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih 
menjawab betul le 
tu. 

Soalan: assalammualaikum... 
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak 
tepon.salam kite 
wajib jawab) 

hehehehe... yaaaaaaiiiittttt!!! 

p/s: tirula kalau nak kene lempang..haha :P


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

2 comments:

  1. Hahaha..nampak sangat cari pasal..

    ReplyDelete
  2. haha..Terbaik..tepon spital jawab cenggitu orait gak kan??mau kena sepak bertubi-tubi..kah kah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...