Saturday, March 3, 2012

"Cinta Kura-kura" bez...

Assalamualaikum.
trip 2 hari 1 malam ke Dungun dan Kemaman memang bez giler..
banyak tempat yang kiteorang pi dan banyak jugak aktiviti yang kiteorang lakukan ..
termasukla tengok cite nih..


"Cinta Kura-kura" kat Mesra Mall..
 nak tahu sinopsis dia, jom tengok bawah..

Cinta Kura-Kura mengisahkan tentang seorang gadis ceria berusia 21 tahun bernama Nani bersama binatang peliharaannya, Nico. Nico adalah seekor kura-kura spesis terancam dan ia mempunyai kelebihan luarbiasa iaitu boleh bercakap dengan manusia, tapi sekiranya dia mahu melakukannya... Kisah romantik komedi ini bermula disaat Nani berpindah ke rumah abangnya, Amin. Jiran Nani, Adam telah jatuh hati dengan Nani sejak kali pertama dia memandangnya. Tetapi Nico tidak suka dengan Adam lalu berusaha mensabotaj usaha Adam untuk mendekati Nani.

Dalam masa yang sama, Nico mempunyai calon kegemarannya sendiri iaitu Fadzly, seorang pengurus kedai haiwan untuk berpacaran dengan Nani. Walaubagaimanapun, Fadzly mempunyai motif jahat untuk mendekati Nani bertujuan untuk menculik Nico dan dijual ke sebuah restoran sebagai makanan eksotik. Filem cereka berkonsep fantasi romantik komedi ini julung-julung kali menampilkan teknologi CGI bagi animasi watak Nico, disampaikan dalam babak serta dialog lucu sesuai untuk tontonan umum.

nak tahu lebih lanjut, tengokla sendiri..
hihi, sure tak kering gusi korang..
dan disebabkan cite nihh jugak, lagu nihh


jadi fav kiteorang berlima.. 
nak dengar same, klik here..
kayla, jangan lupe tengok taw.. hihi
p/s : buat umi , enur , kak ta , n zaa , bez giler tengok wayang dengan korang.. len kali bole pi lagi.. hihi


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

3 comments:

  1. yup...tgok trailer da..mcm best

    ReplyDelete
  2. tgk trailer mcm besttt..
    tringin nk tgk :D

    ReplyDelete
  3. wahh,tgk wayang mesra mall tu..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...