Wednesday, March 7, 2012

sesungguhnya, aku takot...

Assalamualaikum.

huhu...
makin dekat aku nak posting keje..
makin serabut perasaan nihh..
makin banyak bende yang bermain kat fikiran..
makin sesak otak aku rase..
makin berdebar dan
makin takot tuk pegang tanggungjawab..

huhu..
sesungguhnya aku takot Ya  ALLAH ..
permudahkanla segala urusan ku..


" Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan  itu mudah sekiranya Engkau kehendaki. "


Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

6 comments:

  1. jgn takut..temmpuh je apa yg mendatang..insyaAllah..baik semuanya..

    ReplyDelete
  2. cik zaiey ;)
    jgn sedey2,takot2..
    gud luck yea..
    skarg kene pk pisitiP !

    ReplyDelete
  3. hihi.. maceh saya Disini dan Cik L.A.L.A..INSYAALAH..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah semoga dipermudahkan.. mula2 je tu...nanti dah ada dalam situasi tu ok nanti.. good luck k :)

    ReplyDelete
  5. Salam.

    All the best. Semoga Allah beri ketenangan hati dalam menghadapi hari2 baru. :) Seronoknya dah dapat kerja.

    ReplyDelete
  6. singgah menziarah dari speedlist no2
    ....................................
    http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/speed-list.html
    ....................................
    (^____^) dah folo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...