Friday, December 21, 2012

Aku Suke Dia..

Assalamualaikum.
huhu..
aku sendiri tak tahu bile perasaan nie hadir..
perasaan yang mula2 untuk hilangkan rase stress, bosan dan tekanan yang melampau di tempat baru..
tetibe berubah tanpa aku sendiri sedari..

Aku Suke Dia..
dia, si Azhar Samut..




dia,
insan yang selalu buat aku rase palpitation..
insan yang selalu buat aku rase dihargai..
insan yang selalu ade dengan aku..
insan yang selalu amik berat tentang diriku..
insan yang selalu nasihatkan aku dalam segala hal & 
insan yang membuatkan aku jatuh cinta..



15/12/12 --> dirisik olehnye..
11/2/13 --> majlis pertunangan..
 majlis akad nikah --> lepas raye myb..
insyaallah, dengan izinNya..


, Bila jari menari,

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Cik Zaiey..♥

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...